Προειδοποίησε δημόσια πρόσωπα που υποστηρίζουν την άμβλωση «δεν πρέπει να προσέλθουν για να λάβουν Ιερή Κοινωνία»
Από τον Sam Dorman | Fox News
Ο επίσκοπος πατρίδας της πρόεδρος της Βουλής, Νανσί Πέλοσι, παίρνει ένα όχι τόσο λεπτό τρύπημα σε αυτήν και την υπεράσπιση της άμβλωσης του Προέδρου Μπάιντεν , υποστηρίζοντας ότι οι αυτοπροσδιορισμένοι Καθολικοί θα πρέπει να απέχουν από την προώθηση της πρακτικής δημόσιας ή να αντιμετωπίσουν πιθανό αποκλεισμό από την Ιερά Κοινωνία.
"Εάν διαπιστώσετε ότι δεν επιθυμείτε ή δεν μπορείτε να εγκαταλείψετε τη συνηγορία σας για άμβλωση, δεν πρέπει να προχωρήσετε για να λάβετε την Ιερή Κοινωνία", δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Salvatore Cordileone σε μια ποιμαντική επιστολή που δημοσιεύθηκε το Σάββατο.
Αν και δεν αναφέρει το όνομα Pelosi, D-Calif. Ή Biden, τα σχόλια του αρχιεπισκόπου έρχονται καθώς ο έλεγχος έχει εντατικοποιηθεί γύρω από τη στάση του προέδρου για το θέμα.
Τόσο ο Μπάιντεν όσο και ο Πελόσι έχουν επανειλημμένα ωθήσει την εκτεταμένη πρόσβαση στην άμβλωση, ισχυριζόμενοι ότι είναι ευσεβείς Καθολικοί - μια αντίφαση, σύμφωνα με την δήλωση του κατεχισμού και του Κορντελόνε.
Η Καθολική Εκκλησία έχει από καιρό διδάξει ότι τα μέλη που έχουν συνείδηση ότι διαπράττουν σοβαρή αμαρτία δεν θα πρέπει να λαμβάνουν το μυστήριο της Αγίας Κοινωνίας έως ότου λάβουν απολύσεις μέσω εξομολόγησης. Στην επιστολή του, ο Cordileone υποστηρίζει ότι συμμετέχοντας στο «ηθικό κακό», οι δημόσιες προσωπικότητες που υποστηρίζουν την άμβλωση μπορεί να χρειαστεί να αποκλειστούν από την κοινωνία.
Επειδή ασχολούμαστε με δημόσια πρόσωπα και δημόσια παραδείγματα συνεργασίας στο ηθικό κακό, αυτή η διόρθωση μπορεί επίσης να πάρει τη δημόσια μορφή αποκλεισμού από την υποδοχή της Αγίας Κοινωνίας", είπε.
"... αυτή η πειθαρχία έχει ασκηθεί καθ 'όλη τη διάρκεια της ιστορίας μας, επιστρέφοντας στην Καινή Διαθήκη. Όταν εξαντλούνται άλλες λεωφόροι, η μόνη προσφυγή που άφησε ένας πάστορας είναι η δημόσια ιατρική του προσωρινού αποκλεισμού από τον Πίνακα του Κυρίου. Αυτό είναι ένα πικρό φάρμακο , αλλά η βαρύτητα του κακού της άμβλωσης μπορεί μερικές φορές να το δικαιολογεί. "
Πρόσθεσε: "Η μίσθωση σταματά να προσποιείται ότι υποστηρίζει ή εξασκεί ένα σοβαρό ηθικό κακό - ένα που αφαιρεί μια αθώα ανθρώπινη ζωή, ένα που αρνείται ένα θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα - είναι κάπως συμβατό με την καθολική πίστη."
"Δεν είναι. Παρακαλώ επιστρέψτε στο σπίτι στην πληρότητα της Καθολικής σας πίστης. Σας περιμένουμε με ανοιχτές αγκάλες για να σας καλωσορίσουμε πίσω."
Το ζήτημα είναι αμφιλεγόμενο που προέκυψε κατά τη διάρκεια της εκστρατείας του 2020, όταν ένας ιερέας της Νότιας Καρολίνας αρνήθηκε την κοινωνία του Μπάιντεν. Πιο πρόσφατα, η γραμματέας Τύπου του Λευκού Οίκου Τζεν Ψάκη είπε σε δημοσιογράφο ότι ο Μπάιντεν "διαφωνεί με σεβασμό" με την αντίθεση της Διάσκεψης των Καθολικών Επισκόπων των ΗΠΑ στην έρευνα για εμβρυϊκούς ιστούς. Ο Μπάιντεν δεσμεύθηκε επίσης να καταργήσει την τροπολογία Hyde και να κωδικοποιήσει τον Roe κατά Wade.
Στο παρελθόν, η Pelosi αντιμετώπισε πολλές ερωτήσεις σχετικά με την άμβλωση και αν πίστευε ότι τα αγέννητα παιδιά ήταν ανθρώπινα όντα. Το 2015, δεν απάντησε άμεσα σε τουλάχιστον δύο ερωτήσεις σχετικά με το εάν τα αγέννητα παιδιά ήταν ανθρώπινα όντα. Αντ 'αυτού, είπε ότι είχε «εξαιρετική θέση» για να μιλήσει για το ζήτημα και ότι ήταν «ευσεβής καθολικός».
Όταν ρωτήθηκε για μια από τις απαντήσεις της Pelosi, ο Cordileone είπε: «Αυτή ήταν η συνεπής διδασκαλία της Εκκλησίας από την αρχή, μια διδασκαλία που είναι ήδη διακριτή στον φυσικό ηθικό νόμο και έτσι μια διδασκαλία από την οποία κανένας Καθολικός δεν μπορεί να διαφωνήσει με καλή συνείδηση "
Μερικοί Καθολικοί έχουν διαφωνήσει από αυτές τις διδασκαλίες, αν και αναφέρονται σαφώς στον κατηχισμό.
Το τμήμα του κατηχισμού που συζητά την άμβλωση λέει ότι η διαδικασία και η ανθρωποκτονία "είναι απαίσια εγκλήματα".
Αναφέρει: "Τα αναπαλλοτρίωτα δικαιώματα του ατόμου πρέπει να αναγνωρίζονται και να γίνονται σεβαστά από την κοινωνία των πολιτών και την πολιτική αρχή." Ο Κατηχισμός προειδοποιεί επίσης ότι «όταν το κράτος δεν θέτει την εξουσία του στην υπηρεσία των δικαιωμάτων κάθε πολίτη, και ιδίως των πιο ευάλωτων, υπονομεύονται τα ίδια τα θεμέλια ενός κράτους που βασίζεται στο νόμο».